joi, 23 iulie 2009

MI'S MANDRA



Azi ingerasul meu scump si dulce a incheiat un capitol din viata lui. De azi este inginer cu acte in regula!!!A fost o zi grea, ca orice sfarsit dar...pana la urma totul e bine cand se termina cu bine.
Orice sfarsit inseamna un nou inceput, nu?
Desi au fost emotii foarte mari in prima parte a zilei, cu stres, totul s-a terminat cu bine.
Nimic nu se compara cu sentimentul pe care il simti atunci cand constientizezi, cand iti dai seama ca esti important pentru cineva, ca ceea ce faci este important, ca nimic nu a fost in zadar.
Ce anume te multumeste in astfel de situatii? Pe mine.... zambetul din priviri, un sarut cu patima, o imbratisare din suflet, o voce tremurata de fericire.
A fost putin greu...dar...lucrurile bune se obtin cu efort. Greu dar nu imposibil. Greu dar frumos. Faptul ca am fost alaturi de el in aceasta zi, ca mi-a permis acest lucru....pentru mine conteaza enorm si ma face sa ma simt extraordinar.
Sunt fericita!!! Sunt fericita din cauza ta!!!
REZULTATE MAXIME IN TOT CEEA CE VEI FACE SI DE ACUM IN COLO (si din suflet imi doresc sa fie alaturi de mine)!!!
FELICITARI INGERASUL MEU!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari ingerasului tau si prietenului nostru iubit si drag!

Robert spunea...

va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase !

Robert spunea...

dar mai ales iubitei mele scumpe si dulci pe care o iubesc enorm !!! :*:*:* >:D<