joi, 27 august 2009

putin dar frumos....

o zi jumatate ce a trecut pe nesimtite... o zi in care am rememorat amintirile frumoase din vacanta: gustul cafelei la nisip din neptun (nu am baut cafea mai buna...mmm....foarte buna...cea din mangalia a fost cu mult sub asteptari;) ) , vizita la costinesti, zilele in care am mers la plaja, zilele in care am fost si la muzeu, Muzeul de Arheologie Callatis care expune descoperiri arheologice din Mangalia şi împrejurimi (datând din preistorie şi din perioada greco-romană) aici noua cel mai mult ne a placut "casa tatareasca" , am vizitat si Moscheea "Esmahan Sultan" cel mai vechi lăcaş de cult musulman din România, ridicat în anul 1575, în jurul căruia se păstrează pietre de mormânt, fragmente din edificiul anticului Callatis şi un sarcofag.in prezent in Mangalia sunt 800 de familii de musulmani, de asemenea plimbarile pe faleza, prin statiune, cateva zile din Festivalul Callatis... au fost zile in care am reusit sa uit de internet si de telefoane (pentru mine asta chiar e maaaaaare lucru;) )...au fost momente minunate, momente pe care le am petrecut alaturi de ingerasul meu si de parintii lui...am retrait acele clipe datorita carora am ajuns sa cunosc mai bine niste oameni, zilele in care am realizat cat sunt de norocoasa pentru ca am aproape aceste persoane minunate, persoane cu un suflet de aur, ba nu: de diamant si... chiar si asa e putin spus!...zile in care de cele mai multe ori eram in centrul atentie din simplu motiv ca vroiau sa fie siguri ca ma simt bine!! ei bine... m-am simtit extraordinar!!! le multumesc pentru vancanta minunata pe care mi-au oferit-o, vacanta de care imi voi aminti de fiecare data cu placere, din care voi pastra doar amintirile frumoase (iar cele rele sa se spele),doar amintirile care mi-au incantat privirea si sufletul.
...o zi si jumatate petrecuta alaturi de tine, zi in care mi-am reamintit momentele superbe petrecute impreuna, zi in care m-am putut bucura iar de zambetul tau, de privirea ta, de sarutul tau, de atingerea ta, ...de TINE!!!
O ZI SUPERBA!!!

2 comentarii:

RAMONA spunea...

Fiecare zi petrecuta impreuna sa va fie zi superba! Aveti grija de voi si iubirea voastra. Viata lunga impreuna. iubiti-va mult!

Robert spunea...

A fost o vacanta minunata! TE IUBESC printesa mea scumpa si dulce ! Sunt norocos ca ma iubesti, sunt norocos ca existi si ca esti numai a mea!