duminică, 4 octombrie 2009

mai vreau...

am avut parte de o zi minunata datorita a doua persoane cu adevarat speciale.
ziua a inceput bineinteles cu un telefon de la ingerasul meu ( * ) . apoi trebuia sa ma intalnesc doar cu o prietena, cole irina, dar... intre timp am mai stabilit o iesire :d mai exact cu surioara mea mica, scumpa si dulce.

de aici a inceput nebunia!!!

de la 2 ore de plimbat am ajuns la 5 . ore care eu trecut pe nesimtite. clipe in care m am simtit extraordinar, in care ne am plimbat asa cum am mai facut o la un moment dat, o data de muuuult. ce dor mi a fost de o asemenea plimbare...aiaiai...am facut poze, ne am bucurat de vremea frumoasa, de cele vazute (stim noi ce;) ) , am dis-cu-tat (:P) vrute si nevrute (oricum timpul a fost mult prea scurt iar subiectele sunt mult prea multe) si...bineinteles ca ancuta mea mi a facut si o surpriza..inca o carte (ador cartile). este o carte de care am nevoie si pe care abia astept sa o citesc dar nu conteaza atat de mult obiectul in sine cat mai ales gestul ancutei, scopul pentru care ea a facut asta. ea este unica si in curand ve ti afla cum si de ce;)

spre seara m am intalnit si cu irina, cole a mea care arata din ce in ce mai bine pe zi ce trece. a fost nemaipomenit! s a bucurat ca un copil mic atunci cand a primit mica atentie daruita din partea mea si ingerasului meu. mi a intarit ideea ca produsele naturale si credinta in Dumnezeu ;) sunt tot ce ai nevoie pentru a fi in forma. ei nu trebuie sa i zic ce si cum am mai facut pentru ca ma citeste. si cu ea timpul a fost mult prea scurt. din pacate cu ea am stat doar 2 ore din cauza ca era deja tarziu. dar ne gadim la o viitoare iesire cat mai curand posibil. despre ea am foarte multe de zis si o voi face in curand. este o persoana pe care merita sa o cunosti , de la care ai ce sa inveti. o persoana speciala!!

aceste doua persoane aparent diferite au in comun faptul ca stiu cum sa iti arate partea mai putin buna a paharului, sa te faca sa constinetizezi ca exista si asa ceva, sa te determine pur si simplu cu o usurinta iesita din comun sa faci ceva in sensul asta.

prin urmare, ce poate fi mai frumos decat un zambet larg, niste ochi care stralucesc de bucurie, o imbratisare din suflet, dorinta unei viitoare iesiri cat mai curand posibil, sentimentul puternic ca indiferent de ceea ce faci, indiferent daca trec zile sau saptamani fara sa schimbi o vorba esti si vei ramane o persoana deosebita, importanta (ele au zis-o :) ) in viata cuiva, in viata unei persoane care pentru tine inseamna ceva?

ziua s a incheiat bineteles tot cu un telefon de la sufletelul meu scump!
a fost o zi minunata!!! zi in care m am simtit foarte bine!!!
zi din care au lipsit doar imbratisarile ingerasului meu!!! ( astazi insa vom recupera:) )
o duminica superba!!!!
pozele de rigoare vor veni in curand:d


2 comentarii:

Unknown spunea...

Iubita, ma bucur din suflet ca Doamne Doamne ne-a daruit aceasta sambata perfecta. A fost minunata, deosebita, cuvintele sunt de prisos. Daca nu ai fost acolo, nu ai cum sa stii. Sper sa mai avem parte de multe astfel de zile, merita cu adevarat. Esti singura care pana acum m-a facut sa ma simt binevenita in Iasi-ul meu drag si sa simt ca se poate sa fiu linistita, vesela, asa cum stiu ca e normal sa fiu.
Apropo, cand iti scriu aceste randuri, tin in brate un ursulet tare drag mie.
Multi pupici si imbratisari si mai multe.
Luv my sweet Cris!!!

Cristina spunea...

iai...deja nu mai gasesc dex-ul
bine ai venit acasa scumpa mea surioara!
ziua de ieri va ramane in sufletelele noastre si ma bucur enorm ca avem inca o amintire care ne leaga.o superba amintire!!!
pupici dulci si multe multe imbratisari calde!!!
luv you too mai sweet little sister!!!