luni, 16 noiembrie 2009

clipe frumoase...




azi
se implinesc un an si cateva luni (5) de la prima data cand ti am zarit zambetul, de la prima imbratisare, de la primul sarut, de la prima noastra plimbare, de la prima ta declaratie sincera si curata, de la prima promisiune ca ma vei iubi mereu...
azi...sarbatorim aceste clipe nemaipomenit de frumoase.
clipe care vor ramane vesnic in inima mea, nepatate, si care intotdeauna vor avea o importanta
deosebita pentru mine!
La multi ani, pentru aceste diamante!
Te iubesc dulcele meu!


1 comentarii:

Robert spunea...

Iai printesa mea ... pierdut DEX. Dar sa fac un efort totusi pentru ca e o ocazie cu totul si cu totul deosebita si merita orice efort.
Dupa cum bine stii TE IUBESC din toata inima, dar nu strica sa repet in fiecare zi (stiu ca asta te bucura enorm, si nu o singura data pe zi ci de mai multe ori; in acest caz se aplica zicala : "cu cat mai mult, cu atat mai bine") si chiar nu-mi imaginez viata fara tine pentru ca tu esti VIATA MEA, iar fara tine nu as putea trai!
Asadar ... sa traim multi ani fericiti impreuna, sa ne iubim la fel sau chiar mai mult decat in momentul de fata. Din prima clipa in care te-am vazut mi-ai cazut cu tronc si am stiut ca tu esti aleasa inimii mele. TE IUBESC !
LA MULTI ANI NOUA!