sâmbătă, 30 ianuarie 2010

somnic duuulce

citind presa (Libertatea ) am dat peste aceasta stire: o pisicuta care doarme indiferent de ce se intampla in jurul ei. nu se simte deranjata nici de telefonul cu soneria enervanta, nici de stapana care incearca sa o trezeasca...nop! ea doarme si gata! aiaiai m a cam "atins"... m a cam descris si pe mine aceasta stire... inteleg perfect pisicuta:) noroc de cafea care ma mai tine treaza atunci cand chiar trebuie sa invat sau sa lucrez pentru un proiect. asa ca o mica paranteza, tin sa mentionez ca in acest moment am fix 2 ore de cand m am trezit...si... mi-e tare somn...asa ca... voi trage pe dreapta din nou....si sper ca maine sa fac 2 proiecte ...nu doar unul asa cum ar fi trebuit (al doilea este restant de azi)

iata si clipul cu pisicuta care ma indeamna sa ma intorc in patuc, in plapumioara, la pernuta mea care ma ingana si ea la somnic:) aiaiai... deja am inceput iar sa casc cu lacrimi (:|


vise frumoase la toata lumea :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Codița, celebrul meu pisoi, e invidios! :)

Cristina spunea...

sa va traiasca pisoiul! :)
multumesc pentru vizita:)