duminică, 17 ianuarie 2010

fericire...






ziua de azi a fost o zi frumoasa in care s au intamplat cateva lucruri dar eu voi face referire doar
la doua dintre cele mai frumoase. primul ar fi faptul ca ingerasul meu si-a luat revansa pentru ziua ieri. si anume: dat fiind faptul ca ziua de ieri, zi importanta pentru iubirea noastra, am vrut sa o petrecem departe de ochii lumii, doar noi
doi, neesind afara nu a avut de ales decat sa mi ofere o imagine cu o minunata floare. azi...mi-a
daruit o si la propriu:)... a fost dulce rrrau;)









tot azi fiind ziua Ancutei, o persoana foarte importanta pentru mine, am tras o fuga si pana in copou sa i spunem personal la multi aniiiiiii. de fapt au fost doua drumuri pana la ea..si din pacate nu am surprins si florile daaar important este ca o am pe ea;)...important este ca am reusit sa i fiu/fim alaturi si anul acesta. de fapt nici nu as putea sa nu fac asta! este un inger pe pamant iar ingerii trebuie tinuti aproape! important este ca acum am mai adaugat cateva poze cu Ancuta mea
duuuulce la "albumul cu amintiri". pozele sunt rare dar cu o importanta cu totul deosebita, unica;). prin urmare: LA MULTI ANI inca o data my sweet little sister "sa ne traiesti o mie de ani!!!" si ...restul stii tu;) poop si multe multe imbratisari calde!!!

a fost o zi cu totul si cu totul minunata! o zi fericita!
va doresc o saptamana cu rezultate maxime si cu multe clipe sincere si profunde de fericire!!!


2 comentarii:

Robert spunea...

Intr-adevar, mi-am luat revansa, asa cum era si normal :D TE IUBESC enorm ingeras !!! Ieri a fost o zi cu totul si cu totul speciala si ne-am simtit minunat amandoi (eu cu siguranta m-am simtit minunat).
In alta ordine de idei si ziua de astazi a fost o zi frumoasa in care ne-am distrat cat am putut si ne-am facut si datoria, fiindu-i alaturi unei bune prietene.
LA MULTI ANI Ancutei inca o data si sa aiba parte de tot ce isi doreste!!

Anca Unica spunea...

of, of ,of ce m-as face eu fara voi?
Multumesc mult de tot pentru ca mi-ati facut ziua mai frumoasa, pentru ca ati venit personal sa imi urati la multi ani, multumesc pentru superbele flori pe care mi le-ati daruit iar acel mesaj este incantator! Multumesc ca nici anul acesta nu ai lipsit si mai ales multumesc ca mereu faci tu ce faci si reusesti sa vii cu ceva nou, deosebit, care sa ma suprinda si sa ma bucure pana in adancul sufletului meu. Am cea mai grozava surioara din lume!
Ii multumesc si lui Robert, cumnatelului meu ( am impresia ca asta vom deveni in viitor ) pentru urari si pentru cadou si pentru efort!
Sunteti niste scumpi si mi-ati facut ziua mai frumoasa!
Va pup >:D<