luni, 8 martie 2010

8 martie


ziua de nastere a lu' mami meu!
mami meu este persoana la care tin cel mai mult!
cu ea ma cert, cu ea ma impac, ea este cea care ma enerveaza dar tot ea stie cel mai bine atunci cand lucrurile sunt sau nu sunt tocmai asa cum ar trebui sa fie. ea este cea care nu-mi da sfaturi dar imi atrage atentia, spunandu-mi doar : " aici trebuie sa ai GRIJA! tu stii mai bine de ce!" si atat!
imi este greu sa mi exprim sentimentele pe care le am fata de ea deoarece noi avem o relatie mai speciala: nu vorbim toata ziua dar pentru fiecare dintre noi doua parerea celeilalte, desi exprimata rar, este importanta cu toate caaa...subsemnata nu prea vrea sa recunoasca acest lucru:D.
cand este plecata, in casa este o liniste apasatoare asa ca...mami meu este mami meu!
o iubesc enorm si sa dea Dumnezeu sa mi-o tina sanatoasa o vesnicie!!!
LA MULTI ANI mami meu!


mamei mele ii plac enorm urmatoarele versuri:
"Mama si copilul sunt legati pe veci
Despartirea asta sfanta n-ai cum s-o dezlegi.
Oriunde prin lume tu vei colinda,
Sa nu uiti ca mama acasa te va astepta !"

melodia si clipul sunt rererevazute de sute de ori, le stie perfect.
asadar pentru mami meu:





urmatoarea melodie este in special pentru urmatoarele trei persoane importante din viata mea: mami meu :->, mami dulcelui meu;) si pentru buni... tot a mea:D. de fapt toooate sunt ale mele pentru ca...eu sunt mai posesiva:-> poftim... recunosc:P

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani lu' mami tau,ai grija de ea si protejeaz o ,clipele acestea nu vor reveni,ai grija de ea acum cand este langa tine si ascult o pentru ca nimeni nu ti doreste binele si nu te iubeste ca ea.

Cristina spunea...

multumesc pentru urare, sfaturi, cuvintele frumoase dar mai ales pentru vizita! sper ca in curand sa reusesc sa va surprind placut! detaliile le ve ti afla la timpul potrivit, timp care sper sa fie cat mai scurt,imi doresc sa nu fie mai mult de sfarsitul acestei saptamani, sa nu mai fiu atat de zgarcita cu raspunsurile, cu postarile dar mai ales cu comentariile:)
multumesc!