luni, 1 martie 2010

urare de martisor....








o primavara frumoasa, plina de cat mai multe clipe de iubire sincere si curate, plina de clipe care sa va faca inima sa zambeasca, clipe care sa va aline sufletul atunci cand aveti/veti avea nevoie de cineva, de ceva...
o primavara cu impliniri...
o primavara in care sa invatati esenta, importanta lucrurilor simple,acelor lucruri marunte dar deosebit de frumoase....
o primavara in care sa reusiti sa faceti din ceea ce este mic, aparent fara importanta, ceva cu adevarat deosebit...
o primavara in care sa reusiti sa va impliniti visurile sau cel putin sa incepeti "demersul"...
va doresc o primavara neasteptat de frumoasa...
o primavara care sa va aduca liniste, bucurie, fericire, zambete...si tot ce va doriti !!!



iar NUMAI PENTRU TINE..:



TE IUBESC!


pentru aceasta postare am ales mai multe melodii pentru ca toate sunt deosebite pentru mine.... sper sa va placa si voua:) o primavara plina de iubire!!!

4 comentarii:

Robert spunea...

TE IUBESC enorm inimioara mea scumpa, dulce si minunata ! Tu esti totul pentru mine !!! Sunt norocos ca te am, ca esti numai a mea !

Anonim spunea...

La multi ani draga mea,sa ai o primavara superba,sa fi iubita si fericita,numai bine.

Anonim spunea...

Te asteapta un premiu pe blogul meu.

Cristina spunea...

@dulce: TE IUBESC!!!
@darias: ma simt onorata! multumesc!