miercuri, 21 aprilie 2010

fara cafea!

ieri a fost o zi pe cat de frumoasa pe atat de agitata.
tot ieri am cam exagerat in ceea ce priveste consumul de cafea.
consecintele: o noapte in care m-am intors pe toate partile, cu vise pe care nu mi le-as fi dorit.
prin urmare: consumul excesiv de cafea dauneaza grav sanatatii!!!
ma simt mai obosita decat aseara.
si azi va fi o zi lunga dar... ce importanta mai are dat fiind faptul ca fredonez melodia Mihaelei Runceanu: fericirea are chipul tau?. chipul lui!
datorita lui, desi afara de innourat, pentru mine este frumos!
ce importanta mai are ce fel de zi va fi astazi tinand cont de faptul ca a inceput cu un mesaj matinal de la EL?!.... aiaiai...
dar mai ales ce importanta are oboseala de acum tinand cont de faptul ca ziua de azi se va termina in bratele lui?!
intrebari ale caror raspunsuri nu doresc sa le aflu. prefer sa pastrez doar raspunsul meu. singurul:). raspuns pe care nu-l voi zice desi... este evident:)
oboseala trece incet dar sigur numai cand ma gandesc la cele mentionate mai devreme! 8->...

prin urmare, va doresc o zi insorita, cu sooooare si rezultate maxime in tot ce faceti!

si...bineinteles pentru sufletelul meu... o melodie ce spune tot:)





si asa ca "fapt divers" :D versurile..le gasesti aici.
a se retine, a se face exceptie de doua versuri mai putin frumoase.


TE IUBESC DULCE!!!!

1 comentarii:

Robert spunea...

TE IUBESC enorm inimioara mea !!! Si sa stii ca ar trebui sa reducem consumul de cafea ;) Chiar nu face bine .... si la tine s-a observat mai tare din pacate :( Te sarut dulce buburuza mea !!! (*)(*)(*)