sâmbătă, 30 octombrie 2010

complicat dar foarte simplu!



"....calatorim cu stil, indiferent de mijlocul de transport!
chiar atunci cand nu stii incotro sa te indrepti... te ajuta faptul sa stii ca nu esti singur!
nimeni nu stie toate raspunsurile dar uneori cel mai bun lucru pe care il poti face este sa-ti ceri scuze pur si simplu si... sa lasi trecutul in urma!
uneori e bine sa privim spre viitor si sa stim ca atunci cand credem ca le-am vazut pe toate, viata inca ne mai poate surprinde... si ca inca ne mai putem uimi pe noi insine!" (G.G)

~~sunt cateva fraze pe care abia le-am auzit! cateva fraze care se potrivesc perfect cu ceea ce simt! nu stiu daca ma intelege cineva...important este ca eu am reusit, in sfarsit, sa inteleg cateva lucruri!
daaar... pentru a considera ca mi-am invatat lectia trebuie sa trec de la teorie la practica!

momentan insa...data fiind ora tarzie...cred ca merg la somnic...sa-mi tineti pumnii!
...cu/din tot sufletul!

numai bine!
un sfarsit de saptamana superb!


(03.03)

0 comentarii: