sâmbătă, 12 martie 2011

amalgam....

in seara aceasta am fost la un concert impreuna cu ingerasul meu!
cei de la hi-q au cantat o melodie care...hm...nu stiu...mi-a trezit multe amintiri legate de concerte, discutii interminabile pe mess, carti, muzica....
in sufletul meu, pret de cateva clipe a fost un amalgam: dor... durere...prietenie...zambete....bucurie... speranta...fericire:)
zilele astea ma gandeam sa mai fac o postare pentru tine....sa mai scriu ceva legat de tine... dar pana sa mi adun cuvintele ...surprinzator sau poate nu, ai facut TU un pas:)
azi, din nou uimitor, ne-am intalnit!
radiai!
zambetul era la locul lui!
m-am bucurat enorm!
as vrea sa vorbesc cu subiect si predicat, sa am o logica...hm...nu stiu,... nu prea gasesc cuvintele care sa descrie exact ceea ce simt!
sunt atatea de zis...de povestit... atatea raspunsuri de aflat....atatea lucruri de care-mi este dor! lucruri, care tin doar de tine!
in inima mea esti de neinlocuit!

tu ce simti cand asculti aceasta melodie? nu vreau sa-mi raspunzi aici, acum cand citesti! ci...stii tu cand:)
pe curand!
o saptamana cu rezultate maxime!!!

hi -q -dor de tine dor de noi


pe curand!
o saptamana cu rezultate maxime!

0 comentarii: